صندلی پلاستیکی دانش آموزی  نسل جدیدی از صندلی محصلی هستند که ساخته شده از پلاستیک فشرده ی بسیار با دوام هستند. جنس مواد به کار رفته در تولید این صندلی ها در تولیدی صندلی پلاستیکی ، قابل قیاس با صندلی های پلاستیکی قدیمی که بعد از مدتی استفاده دچار شکستگی و یا کمرنگ شدن می شد، نیست.

از سبک و بادوام بودن گرفته تا مقرون به صرفه بودن ، این صندلی ها در طیف گسترده ای از رنگ ها و به صورت تک نفره، دونفره و چند نفره موجود هستند. کیفیت صندلی دانشگاهی پلاستیکی تولید شده در خط تولید ما بعنوان بززگترین تولید کننده صندلی پلاستیکی بسیار عالی بوده و دوام و عمر بالایی دارد.
به جرات می توان گفت که صندلی پلاستیکی تولید شده ما  از بهترین مواد موجود در بازار تهیه و تولید شده اند که نه تنها دچار شکستگی یا آسیب نخواهد شد ، بلکه رنگ آنها نیز بسیار با کیفیت است و حتی در معرض نور آفتاب و یا قرار گرفتن در فضای باز هیچگونه آسیبی نخواهد دید.
برای مدت طولانی، پلاستیک درمیان طیف وسیعی از مردم، از جمله محیط ‌بانان و دوستداران محیط زیست، دانشمندان، پزشکان و طیف وسیعی از افراد دیگر شهرت بسیار بدی داشت. از سوی دیگر، علیرغم این واقعیت که افراد کمی از مزایای بی شماری که پلاستیک برای ساخت صندلی دارد آگاه هستند، پلاستیک یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده در جهان است. در واقع، غیرممکن است که تعداد زیادی از مردم هرگز بدانند چگونه یک زندگی بدون پلاستیک داشته باشند. اما چرا صندلی های دانش آموزی پلاستیکی بسیار محبوب هستند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از پلاستیک به کاهش ضایعات کمک می کند ودر واقع کمک قابل توجهی به کاهش زباله ها می کند، چرا که بازیافت آن بسیار ساده است.
علاوه بر این، شما می توانید مطمئن باشید که آنها برای مدت زمان قابل توجهی طولانی تر از مواد دیگر دوام خواهند داشت. خرید صندلی پلاستیکی یک گزینه عالی برای مشتریانی است که با بودجه کم خرید می کنند یا دوست دارند از تنوع رنگ آنها برای ایجاد محیطی زیبا استفاده کنند.