صندلی دانشجویی - صندلی پلاستیکی دانشجویی - صندلی دانشجویی پلاستیکی - قیمت صندلی دانشجویی پلاستیکی - صندلی پلاستیکی دانشجویی ارزان

آخرین به روز رسانی در 10 مهر 1401

 

 

معرفی صندلی دانشجویی پلاستیکی

اگر به دنبال تجهیز مرکز آموزشی خود هستید و به دنبال خرید صندلی دانشجویی پلاستیکی میباشید ، پلاستیک چیر بهترین پیشنهادات را برای شما در نظر گرفته . در ادامه کمی در مورد تفاوت های صندلی دانشجویی و دیگر صندلی ها صحبت خواهیم کرد .

صندلی دانشجویی به هیچ عنوان نباید در وضعیت دسته دوم خریداری شود . خرید صندلی دانشجویی دست دوم اشتباهی بزرگ است که آموزشگاه پس از گذشت مدت کمی به آن پی میبیرد . صندلی داشنجویی پلاستیکی ما قیمت بسیار مناسبی دارد و شما را از خرید صندلی دانشجویی دست دوم منصرف خواهد کرد . 

فرقی نمی کند که از صندلی در چه فضای استفاده می کنید، مهم استفاده از صندلی استاندارد است. معمولا کلاس های درس دانشگاه ها طولانی است همین موضوع نشستن را برای دانشجویان سخت می کند، اما اگر در کلاس دانشگاه ها از صندلی های ارگونومیک استفاده شود دانشجو بدون احساس خستگی در کلاس درس می ماند.

صندلی دانشجویی پلاستیکی استاندارد

صندلی دانشجویی به این دلیل که به مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید هم از لحاظ مقاومت و استحکام هم از نظر رعایت اصول ارگونومی استاندارد باشد. همانطور که تجربه این را داشته اید ، هیچ کدام از دانش آموزان نسل ها قبل به لطف نیمکت های غیر استاندارد دل خوشی از صندلی دانشجویی چوبی و فلزی ندارند . استفاده و خرید صندلی دانشجویی غیر استاندارد در این سالها موجب شده تا بعضی در معرض عارضه های بدی از ناحیه کمر و گردن قرار بگیرند .

صندلی دانش‌آموزی استاندارد به صندلی آموزشی گفته می‌شود که برخی اصول طراحی در آن رعایت شده باشد. برای مثال اگر صندلی برای دانشجوها طراحی شده است باید ارتفاع آن به گونه‌ای باشد که کف پای فرد دانشجو هنگام نشستن روی آن به طور کامل روی زمین قرار بگیرد. طبیعی است که استفاده از این صندلی برای دانش آموز ابتدایی که جثه‌ی کوچک‌تری دارد صحیح نیست.

در حالت ایده‌آل صندلی‌های دانشجویی متناسب با میانگین قد و وزن افراد منطقه یا کشور تولید می‌شوند. کشورهایی با میانگین قدی بالاتر به صندلی‌هایی با ارتفاع بلندتر نیاز دارند و دانشجوهای کشورهایی با میانگین وزن بالاتر باید روی صندلی‌هایی با کفی پهن‌تر بنشینند. بنابراین، یکی از مواردی که باید در خرید صندلی محصلی به آن توجه شود این است که صندلی تولید داخل و با معیارها و اطلاعات آنتروپومتری ایرانی تولید شده باشد.

راهنمای خرید صندلی دانشجویی

دقت داشته باشید که در هنگام خرید صندلی دانشجویی ، به گارانتی و کیفیت صندلی دانشجویی پلاستیکی ، توجه بالایی داشته باشید . تمامی مدل های صندلی دانشجویی پلاستیکی تولیدی ما ، دارای 24 ماه گارانتی فروش میباشند . ضمانت کالا میتواند در خرید صندلی پلاستیکی دانشجویی نقش مهمی داشته باشد. 

قیمت صندلی دانشجویی پلاستیک چیر فوق العاده مناسب است و به هیچ عنوان قابل قیاس با فروشگاه ها و.. نیست . قیمت صندلی دانشجویی پلاستیکی تولیدی ما به این دلیل که فروش مستقیم را در دستور کار داریم بسیار پایین است . شما نیز با خرید از تولیدی صندلی دانشجویی پلاستیکی میتوانید هم از کیفیت بالای محصولات لذت ببرید و هم مبلغ پایین تری پرداخت کنید.

توجه داشته باشید برای خرید عمده صندلی دانشجویی توسط مراکز آموزشی تخفیف ویژه ای داده میشود .

برای خرید صندلی دانشجویی ارزان قیمت با ما تماس حاصل کنید.

 

 

 

 

هیچ آیتمی مطابقت داده نشده است